A Tesco nemzetközi terjeszkedése nem mentes a kockázatoktól
A Tesco Plc. továbbra is évi 6-7 százalékkal tervezi növelni a brit piacon realizált forgalmát, ám a külföldi terjeszkedés következtében 10 százalékot jóval meghaladó árbevétel-növekedéssel számol - közölte Terry Leahy, a brit szupermarket-hálózat vezérigazgatója.
A Tesco a szigetországon kívül jelenleg Írországban, Lengyelországban, Magyarországon, Szlovákiában, Csehországban, valamint Taivanon, Thaiföldön és Dél-Koreában rendelkezik érdekeltségekkel; a külföldi hálózatok 13 százalékkal járulnak hozzá a csoport árbevételéhez. Az elemzők ugyanakkor felhívják a befektetők figyelmét arra, hogy a nagyobb növekedési potenciál a kevéssé ismert fogyasztói igények és az új termékek következtében nagyobb kockázatot is jelentenek.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.