A 6 százalékos emelésre kevesebb mint egy évvel azután kerül sor, hogy az Ever Given hat napra zátonyra futott és blokkolta a kritikus fontosságú hajózási csomópontot.
Osama Rabea, a csatorna hatóságának elnöke szerint az árképzés figyelembe a globális gazdasági adottságokat és biztosítja, hogy a vízi útvonal fenn tudja tartani a hajózási szolgáltatásokat, ugyanakkor megőrizze versenyképességét az alternatív útvonalakkal szemben - olvasható a portálon.
Az LNG-szállító hajók díjszabásának változatlanságával kapcsolatban Rabea elmondta, hogy a döntés az LNG tengeri kereskedelmének folyamatos felülvizsgálatán alapul.
E hónaptól kezdve a Szuezi-csatorna hatósága az LNG-szállítók díjszabását úgy módosította, hogy a korábbi 25 százalékos kedvezmény helyett 15 százalékos normál tranzitdíj vonatkozzon rájuk.
A tengerjáró hajókra vonatkozó tarifák megtartására vonatkozó döntés azt tükrözi, hogy a többi hajózási ágazathoz képest ezt sújtotta a legsúlyosabban a Covid-19 járvány.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Na, ilyen hétvégére biztosan nem készültünk, a jóslatok nem váltak be
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben