Az Unilever áttörést ígér jövőre mosószerei forgalmazásában, ugyanis bevezetik a papíralapú palackokat a műanyagflakonok helyett - adta hírül packagingeurope.com. A háztartási cikkeket gyártó multi szerint ez lesz az első papíralapú mosogatószeres palack a piacon. Az újdonságot az OMO márkánál vezetik be Brazíliában 2022 elején.
A terv az, hogy ezt követően Európában és a világ más országaiban is elérhető lesz a mosószer az új csomagolásban. Az Unilever hasonló pilot programot indít a hajápolási anyagok csomagolásában is. A technológiát a Pulpex konzorciummal közösen fejlesztették ki, amelyben a Diageo, a Pilot Lite és más cégek is részt vesznek.
A partnerek szerint a palackok készítéséhez újrafelhasználható anyagból álló pépet használnak, amely kiürülése után visszakerülhet a papírhulladékok körforgásába. A folyadék elszivárgását szigetelő bevonat biztosítja a palackok belsejében. Ezek ellenállnak a bennük tárolt folyadékok viszonylag agresszív összetevőinek is.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Halálos áldozatok tömkelegére kell számítani Európában a közeli jövőben

Édes bosszú? Peking megbüntet egy csomó amerikait

Egy méltatlanul lesajnált magyar nagyváros lenyűgözte a külföldi utazásszervezőket

Most jól figyeljen: lehet, hogy már ön is nyugdíjba mehetne

Itt az olcsó B kategóriás jogosítvány, de sokan csak féljogsinak tartják

Súlyos betegség sújtja a gyerekeket a Dunántúlon, a szülők sincsenek biztonságban

Egy sosem látott százmillió forintos lombkoronasétány misztikus történetét meséljük el

Németország hamarosan háborúban állhat Oroszországgal, a történelem dadogni kezdett

Vérfagyasztó sebet kapott az adatvédelem – a Meta AI-nak már ezt is szabad
