Az Unilever áttörést ígér jövőre mosószerei forgalmazásában, ugyanis bevezetik a papíralapú palackokat a műanyagflakonok helyett - adta hírül packagingeurope.com. A háztartási cikkeket gyártó multi szerint ez lesz az első papíralapú mosogatószeres palack a piacon. Az újdonságot az OMO márkánál vezetik be Brazíliában 2022 elején.
A terv az, hogy ezt követően Európában és a világ más országaiban is elérhető lesz a mosószer az új csomagolásban. Az Unilever hasonló pilot programot indít a hajápolási anyagok csomagolásában is. A technológiát a Pulpex konzorciummal közösen fejlesztették ki, amelyben a Diageo, a Pilot Lite és más cégek is részt vesznek.
A partnerek szerint a palackok készítéséhez újrafelhasználható anyagból álló pépet használnak, amely kiürülése után visszakerülhet a papírhulladékok körforgásába. A folyadék elszivárgását szigetelő bevonat biztosítja a palackok belsejében. Ezek ellenállnak a bennük tárolt folyadékok viszonylag agresszív összetevőinek is.
Legolvasottabb

Újabb hétvégi rémálom a Balatonnál: szinte minden megtörtént, ami rosszul sülhet el

Lángol az iráni főváros egyik legnagyobb olajraktára

Megvan a fekete doboz, kiderül az utolsó 30 másodperc titka

Egy vagyont érhetnek ezek a telefonok, ha nálunk is lapul egy belőlük

Jobb, ha nem kapcsoljuk be a klímát ebben az esetben: sokkal többet árthat, mint használ

Véres indok: már a magyar bejelentés után két nappal Izrael bombázta Iránt

Újabb gigarazzia készül: elárasztják az utakat a rendőrök, ezekre az autósokra csapnának le

Pont ez a gép repült el a paksi atomerőmű felett – most már tudjuk, mi történt utána

Górcső alatt az orvosok: elképesztő dolgokat találtak az ellenőrök
