A Vodafone a hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében végez informatikai átállást, ami a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése - írja a szolgáltató tájékoztatására hivatkozva az MTI.
Az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás - autópályamatrica, parkolás) nem lesznek elérhetők sem az üzletekben, sem az online, sem telefonos ügyfélszolgálatokon.
Hibabejelentést lehet tenni
Ugyanakkor általános információkkal és hibabejelentéssel kapcsolatban tudnak segíteni, az alapszolgáltatások pedig -az otthoni szolgáltatások, így a vezetékes TV, internet és telefon, a mobil hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés - végig elérhető lesz.
Arra kérik az előfizetőket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt.
A változásokról több csatornán keresztül közvetlenül értesítik az ügyfeleket, az átállással kapcsolatos naprakész tájékoztatás (így az átállás előtti javasolt teendők, illetve az el nem érhető funkciók listája, valamint az átállást támogató segédletek) az erre a célra létrehozott aloldalon érhető el.
A Vodafone Magyarországnak több mint 3,8 millió ügyfele van.
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Megkapták a zöld lámpát az amerikaiaktól: helyzetbe kerülhet a Mol
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Idén sem lett olcsóbb az otthon sütött bejgli, ennyit kóstál most a magyarok slágersüteménye
Megmutatjuk 2026 összes szabadnapját – így tervezze a szabadságát
Hegyekben állnak az Epstein-dokumentumok, döbbenetes mennyiséget találtak belőle
Orbán Viktor beszólt Brüsszelnek és a Tisza Pártnak is: elsöprő győzelmet ígér
Zelenszkij nyilvánosságra hozta a teljes béketervet, Moszkva azonnal visszavágott