A Vodafone a hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében végez informatikai átállást, ami a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése - írja a szolgáltató tájékoztatására hivatkozva az MTI.
Az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás - autópályamatrica, parkolás) nem lesznek elérhetők sem az üzletekben, sem az online, sem telefonos ügyfélszolgálatokon.
Hibabejelentést lehet tenni
Ugyanakkor általános információkkal és hibabejelentéssel kapcsolatban tudnak segíteni, az alapszolgáltatások pedig -az otthoni szolgáltatások, így a vezetékes TV, internet és telefon, a mobil hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés - végig elérhető lesz.
Arra kérik az előfizetőket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt.
A változásokról több csatornán keresztül közvetlenül értesítik az ügyfeleket, az átállással kapcsolatos naprakész tájékoztatás (így az átállás előtti javasolt teendők, illetve az el nem érhető funkciók listája, valamint az átállást támogató segédletek) az erre a célra létrehozott aloldalon érhető el.
A Vodafone Magyarországnak több mint 3,8 millió ügyfele van.
Legolvasottabb
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Áder János: Abban biztos vagyok, hogy ez rossz irány Magyarországon
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Békecsúcs Berlinben: döntő szakaszába lépett a többoldalú ukrajnai tárgyalás
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból