A Közbeszerzési Értesítőben közzétett elszámolás része annak a 900 millió forintos keretnek, amelyet a Budapest 2024 Nonprofit Zrt. a társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016 kommunikációs kampány stratégiájának kialakítására, továbbá a benne foglalt rendezvények megvalósítására költ. Az említett 350 millió forintot két cég, a Media Insight Médiaügynökség Kft. és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. használta fel a második negyedévben.
A Budapest 2024-es pályázatának és a társadalmi párbeszéd egyes eseményeinek népszerűsítése a social media felületein július és augusztus hónapban 2,4 millióba került. A pályázat logójának népszerűsítése támogatói televíziós spotok formájában a XXXI. nyári olimpiai játékok idején - az olimpia televíziós közvetítései alkalmával - 61 millió forint volt.
Eseményeken törnek előre
A fesztiválokra is kitelepült a két cég, ezek közül a Sziget 59 milliót, a Strand fesztivál 25 milliót, a Volt 21,5 milliót, míg a Balaton Sound 29 milliót vitt el.
A sportesemények támogatására, illetve az oda való kitelepülésre augusztusban 10 milliót, szeptemberben pedig 35 millió forintot, míg meg nem jelölt időszakban 33 milliót használtak fel.
A Színes Város programmal való együttműködés 10,2 millióba került. Készült két látogatóközpont is, az uszályon lévő 35 millióba, míg a fix látogatóközpont beltéri elemeinek gyártása és installálása 31 millióba került.
Végül 7 millió ment el a Olimpiai edzőtábor - szakmai konferencia előkészítésére és teljes körű lebonyolítására.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Kanóczky Máté: Nem vertük nagydobra, hogy magyar cég vagyunk
Nagy dobással érkezett az OTP, sokan örülhetnek
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama