A médiafelület célja, hogy a Z-generációt (általában az 1995 és 2010 között született korosztályt nevezik így) érintő trendeket, inspirátorokat, márkákat, illetve számukra valós példaképeket mutasson be, aktuális trendek és kampányok is billentyűvégre kerülnek - olvasható a portálon.
"Sokat lehet olvasni arról, hogy a fiatalok elfordultak a hagyományos médiától. Az, hogy mi hagyományos, azt egy média felhasználásának mikéntje dönti el. Véleményem szerint, mi a remixer generáció vagyunk, tehát a hagyományos és újszerű eszközök és csatornák keveredése inspiráló hatással van ránk. Ez a rés valami teljesen új és izgalmas keveredést hozhat a számunkra és megalapozhatja azt a generációk közötti kapcsolódást" - magyarázza a Corporation Z ötletgazdája és alapítója Trunk Tamás, Z-generációs szakértő, aki személyesen kérte fel együttműködésre azokat a tehetséges és inspiráló fiatalokat, akik már elértek valamit a saját területükön.
A hírportálon azok a hírek jelennek meg, amelyek a fiatal, legfőképpen a Z-generáció számára relevánsak és abban a hangnemben, amely valóban őket tükrözi. A felületen természetesen felnőtt szakemberek, alkotók és inspirátorok is helyet kapnak.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Bejelentették Világi Oszkár távozását, már nem ő Slovnaft vezérigazgatója
Óriási fordulat a Liszt Ferenc reptéren: két szolgáltató csap le a taxis jogokra
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Nem adták oda a defibrillátort egy életmentéshez a Határ úti metrómegállónál