"A 4G hangszolgáltatást (VoLTE) használó ügyfeleink jelenleg hívásindítási és -fogadási problémákat tapasztalhatnak, szakembereink a hiba kivizsgálását és elhárítását azonnal megkezdték. Átmeneti megoldás: a készülék átállítása repülő üzemmódba, majd vissza. Köszönjük a türelmet!" - reagálta arra a számos panaszra Facebook-oldalán a Telekom, amelyek arról szóltak, hogy akadozik a cég mobilszolgáltatása.
Azt nem részletezte a szolgáltató, hogy pontosan milyen jellegű hibával szembesültek. Vélhetően csak részleges problémáról van szó az esetről beszámoló 24.hu szerint, mert nem minden ügyfel tapasztalja a fennakadást. Főként Budapestről érkeznek hibabejelentések, de van szegedi ügyfél is, aki panaszkodott.
Telekom: a szolgáltatás néhány óra elteltével helyreállt
A délelőtti óráktól a Telekom 4G hangszolgáltatásában (VoLTE) az ügyfelek fennakadást tapasztalhattak, a hiba a mobil hangszolgáltatás mindössze 10-15 százalékát érintette. A szakemberek azonnal megkezdték a hiba elhárítását, a szolgáltatás néhány óra múlva helyreállt - közölte délután a Magyar Telekom, amely közleményében elnézést kért az érintett ügyfelektől.Legolvasottabb
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van