A lap információi szerint a folyamat lényegében az utolsó fázisnál tart, miután a vállalat vezetői már megegyeztek hazai és külföldi viszonteladókkal is, így a cég termékei már a napokban megjelennek több meghatározó kereskedelmi láncban. Kovács Miklós, az Orangeways Zrt. vezérigazgatója arra a kérdésre, hogy miért pont most, a chipsadó bevezetésekor lépnek be erre a területre, úgy fogalmazott: a várható többletterhek ugyan vélhetően megnehezítik a helyzetüket, ennek ellenére nincs lehetőségük arra, hogy ezeket áthárítsák a fogyasztóikra.
Piackutatásuk szerint akad még szabad hely ezen a területen, példaként narancsízű energiaitalukat említette, amelyhez hasonló termék nem kapható nálunk. Emellett stratégiai döntésük volt, hogy új területen jelenjenek meg, ezzel erősítve az Orangeways márkát, méghozzá az energiaital-szektortól eltérő, nem agresszív kisugárzású termékkel.
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Hiába kapaszkodik a Fidesz, a Tisza előnye nem csökken – itt a friss Republikon-mérés
Váratlan hír: drámai drágulás nélkül vezethető ki az árrésstop
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Bajba került fuvarosok egyenesen Orbán Viktorhoz fordultak
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben