A lap információi szerint a folyamat lényegében az utolsó fázisnál tart, miután a vállalat vezetői már megegyeztek hazai és külföldi viszonteladókkal is, így a cég termékei már a napokban megjelennek több meghatározó kereskedelmi láncban. Kovács Miklós, az Orangeways Zrt. vezérigazgatója arra a kérdésre, hogy miért pont most, a chipsadó bevezetésekor lépnek be erre a területre, úgy fogalmazott: a várható többletterhek ugyan vélhetően megnehezítik a helyzetüket, ennek ellenére nincs lehetőségük arra, hogy ezeket áthárítsák a fogyasztóikra.

Piackutatásuk szerint akad még szabad hely ezen a területen, példaként narancsízű energiaitalukat említette, amelyhez hasonló termék nem kapható nálunk. Emellett stratégiai döntésük volt, hogy új területen jelenjenek meg, ezzel erősítve az Orangeways márkát, méghozzá az energiaital-szektortól eltérő, nem agresszív kisugárzású termékkel.