Az első hajó a Széchenyi jégtörő, amelyet 1988-ban, a Ganz Danubius Hajó- és Darugyár Óbudai Hajógyárában építettek. Ennek a felújítását és javítását a Ship & Car Kft. nyerte, 92 millió forinttal. Ezért - egyebek mellett - fel kell újítani a teljes hajótestet, a lakóhelyiségek egy részét, továbbá korszerűsíteni kell a navigációs eszközöket és a villamos berendezéseket is.
A Neptun jégtörő hajó felújítását és javítását az Immowell 2002 Kft. és a HES-TDL Szolgáltató Kft. nyerte, 13,6 millió forinttal. (A hajó 1969-ben Balatonfüreden készült) Ugyan ez a két cég javíthatja ki az Atlasz II. jégtörést támogató hajót 24 millióért. Ez a hajó 1989-ben, szintén a balatonfüredi hajógyárban készült.
Indult még a tenderen a szlovákiai, kormárnói székhelyű SK-REMONT s.r.o. is.
A kép forrása: MTI Fotó/Sóki Tamás.
Legolvasottabb
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
21 Kutatóközpont: Mindent felforgat a Szőlő utcai ügy
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Hihetetlen előrejelzést adtak ki a vírusokról