Az utóbbi napok híre, hogy Budapesten egyre több CBA-nál tűnik el a három betű a Príma üzletek neve elől.
A HVG információi szerint a cégcsoport tulajdonosai az "elitebb", jobb helyen lévő boltokat így kívánják megkülönböztetni. Emellett az is motiválhatja a névváltást, hogy több cégük jelentős bevételkiesést szenvedett el tavaly. A lap szerint a CBA neve már megkopott. A közösségi oldalakon is rendszeresen az üzletlánc bojkottálására szólítanak fel.
Korábban az Origo is arról írt, hogy a CBA szeretné, ha a vásárlói külön márkaként kezelnék a Prímát, ezért kiveszik a logójából a CBA márkajelzést. A cég üzlettípusaiban a helyiség kialakítása és a kiszolgálás különbözik, nem úgy, mint a Tescónál, ahol az üzletek mérete számít.
A Napi.hu egy olvasója vasárnap délelőtt fotót készített arról, ahogy a Budapesten az Erzsébet tér sarkán, az Október 6. utca elején lévő CBA-üzletet éppen átmatricázzák. A fotón egyszerre látható a régi és az új logó.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Bekebelezték a Financial Times-listás tanácsadócéget
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Az idősek nem kérnek a nyugdíjadóból, de az árrésstopnak örülnek