A napilap szerdai számában Tóth Zoltán főtitkár elmondta: a járműfinanszírozás továbbra is az egyik legfontosabb célja a Magyar Lízingszövetség tagvállalatainak, de emellett lényeges, hogy a lízingcégek bármilyen eszköz beszerzéséhez tudnak rugalmas, költséghatékony finanszírozást biztosítani.
Ráadásul a most zajló technológiai forradalom során egyre kevésbé fontos az embereknek és a cégeknek, hogy egy-egy eszköz, gép a saját tulajdonukban legyen, inkább használni szeretnék.
A lízingcégek figyelemre méltó növekedési potenciált látnak a flottafinanszírozásban is, hiszen ennek aránya Magyarországon csak 40 százalék körüli, jóval elmaradva az 50-80 százalékos nyugat-európai szinttől.
A lízingpiac teljesítményét javítják a növekvő újautóeladások, mivel az autók mintegy 25 százalékának megvásárlását segíti lízingfinanszírozás. Az alacsony kamatkörnyezet is serkentőleg hat, az autófinanszírozáshoz igényelhető legjobb lízingkonstrukciók teljeshiteldíj-mutatója ma 6-9 százalékos, ami azt jelenti, hogy egy ötéves futamidejű, 2,4 millió forintos lízingkonstrukció havi törlesztése 46-47 ezer forint.
Legolvasottabb
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Áramra várnak a CAF-villamosok
Jön a következő Gondosóra-kör
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben