Kétfaktoros azonosítást vezet be az online bankkártyás tranzakcióknál a CIB Bank. Ennek megfelelően 2019. március 1-től a megszokott kártyaadatok (név, kártyaszám, lejárat, CVC/CVV kód) mellett egy egyszer használatos kódot is meg kell adnia azoknak a CIB-es ügyfeleknek, akik olyan internetes kereskedőtől vásárolnak, amely alkalmazza megerősítő kód használatát a vásárlási folyamat során. Azokon az oldalakon, ahol kérik a kódot, megtalálható a Verified by Visa, illetve a MasterCard SecureCode logó.
Amennyiben a 3D Secure szolgáltatás kötelező az adott online shopban, úgy a tranzakció és a vásárlás kizárólag a helyes kód megadásával lehet sikeres - utóbbit a telefonjára érkező sms-ben vagy a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül érkező push üzenetben kapja meg az ügyfél.
Érdemes meggyőződnünk róla, hogy valóban azt a mobilszámot használjuk-e még, amelyet a bankban nyilvántartanak, különben előfordulhat, hogy nem érkezik meg a kód a készülékünkre - hívják fel a figyelmet a CIB Bank szakértői. A kétfaktoros azonosítás néhány másodperccel meghosszabbíthatja ugyan a netes vásárlásra szánt időt, ám ezt bőven ellensúlyozza, hogy jelentősen megnöveli az internetes bankkártyahasználat biztonságát. A szolgáltatás díjmentes, a bank a megerősítő kódot tartalmazó üzenetekért sem számít fel díjat.
Legolvasottabb
Sok autós már csak akkor veszi észre, amikor késő: ez történik a kocsival, ha erre nem figyelünk oda
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Újabb sokk a bevásárlásnál: már ezek a kedvenceink is érintettek
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Megérkezett a friss mérés: így áll Orbán Viktor, színt vallottak az erdélyi magyarok