A buszokat a székesfehérvári Alfabusz gyártotta, s Debrecenből azért kerülnek Budapestre, mert a hajdú-bihari megyeszékhelyen a 2-es villamosvonal átadása miatt feleslegessé váltak. A négyéves buszok alacsonypadlósak, klimatizáltak, forgalomba állításukkal 260-as és 415-ös Ikarusokat von ki a forgalomból a BKV.
Az autóbuszok műszaki üzemeltetése, karbantartása a bérbeadó, az Inter-Tan-Ker Zrt. feladata lesz, amelynek a buszok futásteljesítménye alapján fizet majd a BKV bérleti díjat.
Az Alfa-Volvo buszok pesti járatok útvonalain fognak közlekedni.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Zelenszkij mindent cáfol: azt mondja, már be is vetették az ukrán csodafegyvert

Közel 100 év után vitte vissza a könyvtári könyvet, hihetetlen összeget kellett volna fizetnie

Ezzel sok nyugdíjas szembesül: minden területen kapkodnak utánuk

Mérgezőek lehetnek a dubai csokik, katasztrófa, mit produkáltak az országos teszten

Financial Times: Engedett a magyaroknak Brüsszel, csak ne blokkoljanak

Rogánt váltva Lázár új gazdaként lefejezte az útdíjbevételekért felelős céget

Annyian tüntetnek Belgrádban Orbán Viktor barátja ellen, hogy ki lehet tenni a megtelt táblát

Már százezer ember néz farkasszemet Vuciccsal

Németország beáll a sor elejére és magával húzza európai partnereit is
