A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
Az egyvágányú, nem villamosított vasútvonalon a tervezés 65 kilométert érint. Egyebek mellett meg kell tervezni a Hódmezővásárhely állomáson az új felvételi és üzemi épületet (és a meglévő bontását), Orosházán pedig peron aluljáró épül.
A tervezési sebesség a Békéscsaba-Orosháza közötti vonalszakaszon 120 kilométer óránként, míg a vonal többi részén 80 kilométer lesz az óránkénti sebesség. A tervezési idő 35 hónap.
A nyertesekkel december 17-én kötött szerződést a NIF.
Indult még a tenderen a Ring Mérnöki Iroda Kft. és az Utiber Közúti Beruházó Kft. is.
Legolvasottabb
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Még két orvos sincs, aki állná a sarat a Szent Imre Kórház sürgősségi osztályán
Európa fegyverkezik: sorkatonai változások Észtországban és Németországban
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV