A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
Az egyvágányú, nem villamosított vasútvonalon a tervezés 65 kilométert érint. Egyebek mellett meg kell tervezni a Hódmezővásárhely állomáson az új felvételi és üzemi épületet (és a meglévő bontását), Orosházán pedig peron aluljáró épül.
A tervezési sebesség a Békéscsaba-Orosháza közötti vonalszakaszon 120 kilométer óránként, míg a vonal többi részén 80 kilométer lesz az óránkénti sebesség. A tervezési idő 35 hónap.
A nyertesekkel december 17-én kötött szerződést a NIF.
Indult még a tenderen a Ring Mérnöki Iroda Kft. és az Utiber Közúti Beruházó Kft. is.
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Ezért kell holnap tankolni, nem ma
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Hiába kapaszkodik a Fidesz, a Tisza előnye nem csökken – itt a friss Republikon-mérés
Váratlan hír: drámai drágulás nélkül vezethető ki az árrésstop