A nyílt tenderfelhívás az uniós közbeszerzési közlönyben jelent meg.
A projekt célja, hogy Magyarország (és Európa) északnyugat – délkeleti vasúti szűk keresztmetszetét jelentő budapesti Déli vasúti összekötő hidat tehermentesítse. Ezért létesüljön egy fővárost elkerülő új, a Dunát keresztező országos közforgalmú, egybefüggő és villamosított vasúti kapcsolat (ez lesz a V0). Az új vasúti pálya tervezési sebessége 120–160 kilométer, óránként.
A Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége megbízásából 2012-ben készült már koncepció a V0-ra, amely a nyomvonalat is tartalmazta. A nyomvonal Bodajk és Ceglédbercel között 120 kilométer, míg Bodajk és Győr között 60 kilométer hosszú. A mostani tender nyertesének ezt a változatot is vizsgálnia kell.
Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három lezárt üzleti évben vasúti közlekedésfejlesztésre vonatkozó megvalósíthatósági tanulmány készítéséből legalább nettó 750 millió forint árbevétele származott.
Az ajánlattételi határidő május 13. Az értékelésnél 50-50 súlyszámmal szerepel az ár és a minőség is.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Ezt tennék a lengyelek, ha kitörne a háború

Katasztrófa történt egy hatalmas orosz olajfinomítóban, ilyen lenne a béke előkészülete?

A nyugdíjas néni egész élete megtakarítását akarta befektetni: története óvatosságra int

Figyelem, hatalmas változás jön a Messengerben

Nem bájcsevej volt: Erdogan telefonált Trumpnak

Ingyen adja az MVM az amperbővítést, de súlyos százezrekbe is fájhat a procedúra

BL-t nyerne Magyarországnak a BioTechUSA: „Mi nem összeszerelő üzem vagyunk”

Korlátozták a tej szó használatát a boltokban: vásároljon körültekintően!

Németország beáll a sor elejére, és magával húzza európai partnereit is
