Corina Cretu regionális politikáért felelős uniós biztos elmondta, a Budapesttől Keszthelyig tartó teljes vonalat két szakaszban korszerűsítik. A beruházás részeként 38 közúti és 124 gyalogos vasúti átjárót modernizálnak, emellett 13 új gyalogos vasúti átjárót alakítanak ki. Az építkezés várhatóan 2019 áprilisában fejeződik be - írja az MTI.
A beruházás a közlekedési infrastruktúra erősítése révén több ezer, a vonalat nap mint nap használó utas számára javítja majd a szolgáltatások minőségét. Mindez előnnyel jár a balatoni régió gazdasága és turizmusa számára, kézzelfoghatóan példázva, hogy a kohéziós politika miként tud javítani az emberek mindennapjain - fogalmazott a biztos.
A Budapesttől Keszthelyig tartó vasútfelújítás első szakasza, a Szántód-Kőröshegy - Balatonszentgyörgy közötti 53 kilométeres vonalrész már elkészült, június 14-én átadták a forgalomnak. Az újjáépítésnek köszönhetően az expresszvonatok menetideje Budapest és Keszthely között 10 perccel rövidült le. (Megújul a nyíregyházi vasútállomás.)
A fotó forrása: Napi.hu/Szabó Dániel.
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Újraírták a magyar rákstatisztikát, de még mindig szörnyen rosszak az adatok
Látványos fotók: így áll most az M1-es autópálya újjáépítése
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van