Az Ernst&Young nyilvánosságra hozta a rádiós és televíziós reklámköltések adatit 211-ről. Eszerint a jutalékokkal nem számolva a televíziós reklámköltések 55 milliárd forintot tettek ki 2001-ben, míg a rádiós költések 4,6 milliárd forintra rúgtak.
A televíziók esetében így a reklámbevételek hét százalékkal csökkentek egy év alatt, a rádióknál viszont 2 százalékos növekedést mértek.
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Kinyílt az Epstein-mappa, sokan akarnak most a föld alá bújni
Ne csodálkozzon, ha dugóban áll, megteltek az autópályák
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Reklámozni kell a sírhelyeket, annyira nem kell senkinek