Az eredeti tervekkel szemben nem tűntetik el a harmadik féltől származó hirdetési sütiket a Chrome böngészőből. Ennek ellenére nem ...
Olyan számokat produkál a reklámpiac, hogy degeszre keresi magát néhány szerencsés aktor a techszektorban.
Eredetileg 2022-re akarták megtisztítani a keresőóriás böngészőjét az online hirdetési piac egyik alapvető eszközétől, ám most vég ...
Magyarországon a reklámpiacra 9 százalékos bővülés vár a Dentsu 2024-es előrejelzése szerint. Globálisan pedig az olimpia, a labdarúgó Európa-bajnokság és az amerikai elnökválasztás lesznek hatással a reklámköltésekre.
Szerző(k): Koncsek RitaA Háborúpártiak-kampány – amelynek célja az ellenzéki politikusok lejáratása – több száz millió forintba kerülhetett.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Magyar Reklámszövetség 5. Barométer felmérés alapján a kommunikációs piac egyre kevésbé optimista: Az idén is az infláció, a forintárfolyam és az energiaárak alakulása a legmeghatározóbb trend. A szakma prognózisa: a 2023-as médiatortában a lokális digitális szegmens meg fogja közelíteni a tévés szeletet.
Szerző(k): Drávucz PéterMegszavazta a parlament, közzétették a Magyar Közlönyben, november 24-én jogerőre emelkedett: a reklámadó mértéke 2023. december 31-ig továbbra is az adóalap nulla százaléka.
Szerző(k): Gáll Anna