A dugódíj bevezetésének reális időpontja 2016 vége - erről Tarlós István főpolgármester a Népszabadságnak adott, kedden megjelent interjújában beszélt.
A politikus emlékeztetett: a Demszky-kabinet a 4-es metróhoz kapott uniós támogatás fejében vállalta a behajtási díj bevezetését. Ez része a támogatási szerződésnek és ha nem akarjuk visszafizetni a beruházásra kapott 180 milliárdot, akkor be kell vezetni a dugódíjat - mondta.
Kitért arra is, hogy jelen pillanatban egy parlamenti döntés tiltja a dugódíj bevezetését. Hozzátette: a kormány tisztában van azzal, hogy ez mit jelent, így ebben változás várható.
A BKV és a BKK jelenleg is dolgozik a zónahatárok kijelölésén, hiszen ez az egyik legfontosabb kérdés. Emellett a technikai feltételeket is meg kell teremteni - mondta.
Az útdíjjal kapcsolatban a főpolgármester azt mondta: azzal kapcsolatban neki is vannak fenntartásai, hogy a közszolgáltatást ellátó járművek, például a kék buszok fizessenek a város útjainak használatáért. Egyelőre tárgyalnak erről a kormánnyal - közölte Tarlós István a Népszabadságnak.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Lezárta a kapuit Berlin, kemény döntést hoztak a német hatóságok
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Duzzoghat Trump: már súlyos bűnözők között listázzák az öntudatos sógorokat
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Árgombtekergetés a rezsicsökkentés? Nem várt helyről kapott kemény kritikát a jelenlegi rendszer