A főpolgármester elmondta, most már megfelel a magyar szabványoknak a fékrendszer, így az előzetes megállapodás szerint 2012 végén már az új szerelvények futhatnak Budapesten.
Közölte azt is, hogy az Alstom után a 4-es metró elektromos rendszereit gyártó Siemensszel kell megegyezni, a német céggel szavai szerint rövidesen tárgyalni fog. A Siemensnek az Alstom szerelvényeinek késedelmes leszállítása miatt napi 50 millió forintos kötbérigénye van.
A BKV finanszírozásával kapcsolatban a városvezető a Krónikának elmondta, a közlekedési cég megkapta a kormánytól az 5 milliárd forintos állami garanciát. Hozzátette: a BKV finanszírozása továbbra sem megoldott, ezért a jövő héten ismét tárgyal a Nemzetgazdasági Minisztérium vezetőivel.
Legolvasottabb
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Jön a következő Gondosóra-kör
Áramra várnak a CAF-villamosok
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Leleplezték a fapadosokat, így vesznek rá minket a drágább utazásra