A kormány döntött a Magyarország turisztikai országmárka építéséről, ennek érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. rövid távú, intenzív és kiterjedt marketingkampányt indít, összhangban a kormányzati turizmus- és gazdaságfejlesztési marketingtevékenységgel - írja az MTI.
A Magyar Közlöny legfrissebb számában közzétett kormányhatározat szükségesnek nevezi az országmárka építését Magyarország marketingjének megújítása, vonzerejének növelése és az országos turisztikai szolgáltatások átstrukturálása érdekében.
Az országmarketinget a Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampány költségvetési forrásaiból fedezik, amelyre az idén 3,81 milliárd forintot biztosított a főváros marketingkampányáról szóló tavalyi kormányhatározat. (Új országmárka érkezik.)
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Jogellenes végrehajtások országszerte? A DK szerint elszabadultak a bankok
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje