Kevés olyan cég van a világban, amelyik a nulláról indulva egymaga képes volt nagyon nagyra nőni. A túlnyomó többség előbb-utóbb beleolvadt egy nagyobb cégbe vagy egyszerűen elbukott menet közben – vallja Bojár Gábor, az ArchiCad tervező szoftver révén világhírnevet szerzett, nemrég a német Nemetschek AG tulajdonába került Graphisoft SE Európai Rt. elnöke, aki a közelmúltban megkapta az Ernst & Young Entrepreneur Of The Year (az Év üzletembere) üzleti elismerést.
Bojár szerint a Graphisoft a megvásárolt amerikai, angol és német cégekkel szemben nem tudott olyan kulturális fölényt mutatni, amit azok is elfogadtak volna. A társaságnál mindent menet közben, a saját hibáiból kellett megtanulnia. A vállalat eladása olyan volt számára, mint amikor az embernek a lánya férjhez megy: az övé marad, de már nem annyira mint előtte. Vagyonos emberként pedig mindig talál motivációt a munkára.
Részletek a mai NAPI Gazdaságban.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.