A Lidl ötlete nem egyedülálló, nagy áruházláncok - közte a Tesco is - gyakran ígérnek be közösségi fejlesztéseket Nagy-Britanniában azért, hogy ezzel próbálják lekenyerezni a döntéshozókat új boltjaik engedélyezéséhez - olvasható a portál cikklében. A Lidl például már 335 lakás épített Nagy-Britanniában 2008 óta. A cég, saját filozófiájához hűen, a megfizethető lakásokra koncentrál inkább, mintsem a luxuskategóriára.
Elméletben ez a megoldás mindenkinek megéri: a láncok új boltokat nyithatnak, cserébe a településeken új otthonok és közösségi terek létesülhetnek.
További részletek itt.
Fotó: Napi.hu/Szabó Dániel
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Hihetetlen módszerekkel csalnak a tanulók a forgalmi vizsgán, majd veszélyeztetik a forgalmat az utakon
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége