Budapest-Bukarest, Hungary-hungry – köszönjük, ezerszer hallottuk már. De ezt az ír Lidl bizonyára nem tudja, ugyanis a magyarok számára unalomig ismételt Hungary-hungry (éhes) szóviccel próbálja felhívni magára a figyelmet.
A kiskereskedelmi lánc azt írja: Amikor szomorú és magyar vagy és egyszerűen csak akarsz egy croissant-t.
A vicc ebben az akar lenni, hogy a hungry szót kicserélték a magyar (Hungary) szóra és képillusztrációnak berakták az írek elleni vesztes meccs után síró Szoboszlai Dominikot.
A posztból azt is megtudhatjuk, hogy 3 euróért árulják a mogyorós pékárut.
A poszt alatt a magyarok elárasztották a kommentmezőt, többen azt írták, törlik a Lidl alkalmazását telefonjukról.
Goodbye!
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Nagy dobással érkezett az OTP, sokan örülhetnek
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött