A Meta vezérigazgatójának volt egy őrült ötlete 2022-ben, hogy rávegye az embereket a Facebook használatára: törölni akarta mindenki ismerőslistáját. Mark Zuckerberg eredeti terve szerint
lenullázta volna minden felhasználó „ismerettségi körét", hogy mindenki kezdje el újraépíteni Facebook profilját.
Ezt a manővert ráadásul minden évben újra és újra megcsinálta volna – derül ki a The Verge cikkéből.
Az ok rendkívül egyszerű: a Meta vezérigazgatóját aggasztja, hogy „a Facebook kulturális jelentősége gyorsan csökken”.
Zuckerberg lépcsőzetes megközelítést javasolt, először egy kisebb országban kezdett el volna ezzel kísérletezni, arra az esetre, ha a húzása miatt túl sokan lépnének ki a Facebookból.
A FB vezetősége végül meg tudta győzni arról Zuckerberget, hogy az ötlete öngyilkosság lenne,
így a Meta az utóbbi időben más megközelítést alkalmaz a Facebook-élmény újjáélesztésére: a közelmúltban bemutatták a megújult „Ismerősök” lapot, amely nem jelenít meg algoritmikus tartalmat a felhasználóknak.
Januárban Zuckerberg azt mondta , hogy idén a vállalat nagy hangsúlyt fektet arra, hogy visszahozzanak néhány eredeti Facebook-jellemzőt, amit régen annyira kedveltek a felhasználók.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Fennakadt a füge, kiderült, hogy ez a fajta veszélyes mérget tartalmaz

Minden jel arra mutat, hogy külföldi bankokba menekítik a magyarok a devizájukat – valamit tudhatnak

Jön a hétvégi fizetős parkolás

Hasít az arany
Nem semmi, megtriplázta a pénzét, aki év elején ide fektetett be

Egy napra kinyitja a pénzcsapot a Mol

Aki nyugdíjat akar, meneküljön, nem lesz ez így jó

Ez olyan abszurd, hogy holnap el kell törölni

Itt a nagy tej trükk: még hogy árrésstop!
