Továbbra is a lehető legjobb árakra törekszik a Lidl, összhangban a kormány intézkedéseivel, ezért Magyarország piacvezető diszkontlánca az árstopok kivezetése után is folytatja

  • Többet adunk akcióját
  • és tartós árcsökkentési programját.

Az infláció letörése, ezáltal a magyar családok támogatása kiemelten fontos a Lidl számára, amelyet az is alátámaszt, hogy január és július között immár több mint 500 termék árát sikerült tartósan csökkenteni – hangsúlyozta a Napi.hu megkeresésére Tőzsér Judit.

A vásárlók minden árelőnyt megkapnak

A Lidl kommunikációs vezetője kiemelte, egyes termékek ára az elmúlt fél évben akár 40 százalékkal is mérséklődött. Az árcsökkenés irányába tett legfontosabb lépésként a vezető diszkontlánc az elsők között határozott arról, hogy folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezd, hogy a magyar családok a lehető legolcsóbban jussanak hozzá a lehető legjobb termékekhez.

A beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint az azon is túlmutató árelőny azonnali továbbadásával júliusig több mint félezer termék árát mérsékelte a Lidl.

A tartós árcsökkentési programban az egyre olcsóbb árucikkek között nemcsak az alapvető élelmiszereket találják meg a fogyasztók, hanem számos egyéb közkedvelt és keresett termék is alacsony áron kapható.

Fokozott erőfeszítés az infláció elleni küzdelemben

A tartós árcsökkentést célzó programban érintett termékeken felül a Lidl a kormány rendeletében előírt, júniusban bevezetett hétről-hétre változó kötelező akciók keretében is többet ad a vásárlóknak – hangsúlyozta Tőzsér Judit. Emlékeztetett, augusztustól szeptember végéig a rendeletben megjelölt 20 termékkategóriából hetente legalább egy élelmiszer árát kell legalább 15 százalékkal alacsonyabb áron kínálni.

A Lidl az infláció letörése érdekében ennél is nagyobb árengedményt vállal: az érintett termékek árát a kötelező 15 százaléknál is jobban mérsékli, akár 50 százalékkal alacsonyabb áron kínálva a családok számára nélkülözhetetlen termékeket.

Az árstop kivezetését követően is a vállalat mindent megtesz annak érdekében, hogy a magyar családok mellett álljon. Széles, kiváló minőségű, kedvező ár-érték arányú kínálata mellett számos egyéb módon igyekszik támogatni vásárlóit abban, hogy a jövőben is a lehető legkedvezőbb áron intézhessék a bevásárlást – tette hozzá Tőzsér Judit.

Nem csak az alapvető élelmiszerek ára csökken

A tartósan árcsökkentett termékek között számos alapvető élelmiszer és a vásárlók által közkedvelt áru is szerepel. Az intézkedésnek köszönhetően

  • többféle vaj, sajt és tejföl,
  • egyes kenyerek és péktermékek,
  • a rizs, 
  • a baromfi rudacska
  • és a vegyes virágméz mellett
  • a száraztészták,
  • a szendvicsfeltétek,
  • a fűszerek,
  • a tisztító- és tisztálkodószerek,
  • a babaápolási termékek
  • és a gyümölcslevek között is találhatók árcsökkentett termékek.

A saját márka vonzóbb, mint valaha

A piacvezető diszkontlánc kínálata nagy része saját márkás termékekre épül, a vásárlók pedig kifejezetten keresik ezeket az élelmiszereket.

Mutatjuk hol vásároljon kiváló minőségű élelmiszert, kedvező áron

Töretlen a saját márkás termékek népszerűsége, amely a kedvező áraknak és a magas minőségnek köszönhető. A Lidl ezért kiemelt figyelmet fordít a kizárólag a diszkontlánc üzleteiben kapható termékekre, amelynek kínálata folyamatosan igazodik a vásárlók igényeihez. Bővebben >>>

A Lidl büszke saját márkás kínálatára, amelynek kiváló, magas minőségét igazolja vissza

  • egyrészt a vásárlók elégedettsége,
  • másrészt az a számos díj, amelyet a fogyasztók és a szakma szereplői szavaztak meg a vezető hazai diszkontláncnak.

Az áruházlánc emellett óriási figyelmet fordít arra is, hogy mindig a lehető legkedvezőbb áron kínálja termékeit, és azok maradéktalanul megfeleljenek a legszigorúbb nemzetközi minőségbiztosítási szabványoknak.

A hűséges vásárlók további kedvezményeket kapnak

További megtakarítást érhetnek el a leghűségesebb vásárlók egyebek mellett a számla végösszegéből is a digitális hűségakciónak köszönhetően. Már a vevők harmada használja a Lidl Plus mobilalkalmazást, amely az applikációban elérhető digitális kuponokkal további megtakarítást eredményezhet.

A vásárlók legkedveltebb akciója is megmarad, amely egyértelműen a számla végi egyösszegű kedvezmény.

A hetente változó akciók mellett a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus további 10-12 kedvezményre jogosító kupont nyújt a regisztrált felhasználóknak.

A pénztártól való távozás után is tartogat meglepetést a piacvezető diszkontlánc: az applikációban elérhető kaparós nyereménykártyákkal és egyéb extra kedvezményekkel is több pénz maradhat a családi kasszában.

A cikk a Lidl Magyarország támogatásával jött létre.