Magyarországon újnak számító koncepcióval indít Pannon Festék Hálózat néven boltláncot a Poli-Farbe Kft. A hétmilliárd forint forgalmú festékipari gyártó bevételeinek 82 százaléka származik a szakbolti kiskereskedelemből. Célja, hogy ebben a kereskedelmi csatornában növelje részesedését. A hálózat gerincét a már meglévő kiskereskedelmi partnerei alkotják, így tavaszig harminc, az év végéig pedig 140 tagúra bővül az üzlethálózat. A koncepció szerint a festékgyártó a kereskedelmi egység felületének 50 százalékára növeli kihelyezését, jelenlétét és nem köt ki kizárólagosságot, így a konkurens termékei is kikerülhetnek a polcra. A Poli-Farbe azzal kíván forgalomnövekedést elérni, hogy a koncepcióval a kereskedelmi partnereinek forgalma is nő. Jelenleg 23-25 százalékos a kiskereskedelmi piaci részesedése, ezt szeretné a gyengülő festékpiacon stabilizálni, illetve erősíteni. Az irány azért nem a nagy alapterületű üzletek felé mutat, mert mint Szabó Antal, a cég ügyvezető igazgatója elmondta, a magyar festékpiaci forgalom zömét a független szakkereskedők adják, míg a nagy alapterületű barkácsláncokban, a hipermarketekkel együtt, a forgalom 30 százaléka teljesül.
Legolvasottabb
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Lázár Jánosnak hamarabb jött a Jézuska, százmilliárdokat költhet el 2030-ig: ha nincs hitel, nincs MÁV?
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Rendezést sürgetnek, így vágnák rendbe a nyugdíjakat