A Magyar Telekom (MT) Nyrt. új alapokra helyezi lakossági havidíjas mobilportflióját, és rugalmas, teljes egészében az ügyfelek saját igényeihez, használati szokásaihoz igazítható tarifarendszert vezet be március 24-étől. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az ügyfelek maguk állíthatják össze a csomagjukat az alapján, hogy mennyit szeretnének telefonálni illetve mobilinternezetni. Ehhez a négy különböző hangcsomag mellé a rendelkezésre álló öt adatcsomagból választhatnak, így áll össze egyedi díjcsomagjuk - jelentette be cég..
Az ügyfelek visszajelzései, és a használati szokásaikban felfedezhető különbségek azt mutatták, hogy az lehet számukra a legelőnyösebb, ha maguk határozhatják meg, havonta mennyi adatot és lebeszélhető percet szeretnének felhasználni. Az új, saját igényekre szabható, rugalmas rendszer ezekre az egyszerre jelenlévő, de egymástól eltérő igényekre ad egyszerű választ mondta Rékasi Tibor, az MT lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó
Új előfizetés vásárlásakor az ügyfelek választhatnak, hogy a költési szintre vállalt hűségért havidíjkedvezményt vagy inkább készülékkedvezményt szeretnének igénybe venni.
A Telekom korábbi mobil díjcsomagjai május 1-je után már nem igényelhetők, az ügyfelek a hűségidejük lejártakor az új portfólióból választhatnak.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem