A 2014-ben megnyitott szegedi ügyfélszolgálat jelentős regionális munkáltató a térségben.
A közlemény szerint évente mintegy kétmillió hívást kezelnek és 85 százalék az egy percen belül fogadott hívások száma a Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatán, ahol november 1-jétől 121, majd 2021. január 1-jétől további 16 munkatárs dolgozik tovább alkalmazottként. Ők eddig nagyrészt munkaerő-kölcsönzőn keresztül dolgoztak a cégnél. A szegedi ügyfélszolgálat ezen kívül egy új, háromfős videochat funkciót alkalmazó csapattal is bővül.
A közleményben megjegyezték: az ügyfélszolgálat terhelése a vírusidőszak alatt a Telenornál a korábbiakhoz képest a többszörösére nőtt.
A jelenleg 75 százalékban a cseh PPF csoport, és 25 százalékban az Antenna Hungária tulajdonában álló Telenor Magyarország a hazai piac egyik vezető mobiltávközlési vállalata. 3,1 millió előfizetőt lát el hang- és adatátviteli megoldásokkal, digitálisan elérhető tartalmakkal, üzleti megoldásokkal és értéknövelt szolgáltatásokkal.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Telenor Magyarország Zrt. értékesítésből származó nettó bevétele tavaly 182,631 milliárd forint volt, 7,3 százalékkal magasabb, mint 2018-ban. A vállalkozás adózott eredménye megközelítette a 35 milliárd forintot.
Legolvasottabb

Újabb hétvégi rémálom a Balatonnál: szinte minden megtörtént, ami rosszul sülhet el

Megvan a fekete doboz, kiderül az utolsó 30 másodperc titka

Pofátlanul lehúzzák a csalók a gyanútlan embereket, ennek a szolgáltatónak a nevével élnek vissza

Pont ez a gép repült el a paksi atomerőmű felett – most már tudjuk, mi történt utána

Górcső alatt az orvosok: elképesztő dolgokat találtak az ellenőrök

Csődbe ment a Revolut riválisa, egy stadion árát égettek el a pénzküldő alkalmazásra

Nyugdíjasokat sújtó terv miatt fordultak Orbán Viktorhoz: tízezrektől eshetnek el

Nem engedik elindulni Kapu Tibort, gond van az űrállomáson

Azahriahnak is csurran-cseppen: elképesztő összeget vitt haza
