A Lidl bolthálózat új kampányba kezd Lengyelországban a hagyományos és a modern konyha párhuzamos népszerűsítésére - adta hírül a gazeta.pl. A kiskereskedelmi lánc szélesebb alapanyag-választékát akarja reklámozni, amely állításuk szerint képes mindkét konyha híveinek igényeit kiszolgálni.
Az új kampányhoz új arcokat is alkalmaznak egy híres lengyel séf, Karol Okrasa és egy gasztroblogger, Dana Ladocha személyében. A séf a hagyományos, a blogger a modern konyhát képviseli majd. A Lidl hetente mindkét szakember egy-egy receptjét bemutatja, alapanyagokat kínálva azok elkészítéséhez. A hálózat nem hozta nyilvánosságra, meddig tart a kampány.
A Lidl tapasztalatai szerint vásárlóik ugyan egyre nyitottabbak az új termékek irányt, ám továbbra is nagyra értékelik a hagyományos lengyel élelmiszereket. Egyre igényesebbek, tisztában vannak az egészséges táplálkozás fontosságával, elvárják a választék bővítését és egyre nagyobb a kereslet a biotermékek iránt is. Az áruházlánc vásárlói között az elmúlt öt évben a háromszorosára nőtt azoknak a lengyeleknek a száma, akiknél számít az élelem természetes származása és ezért hajlandó magasabb árat is fizetni.
Legolvasottabb
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Itt az újabb balatoni jégpálya
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött