A Lindor csokigolyók és az aranyszínű celofánba csomagolt csokinyúl gyártója pénteken közölte: átszámítva 66,4 millió euró adózott nyereséget ért el. Ez bő 11 százalékos növekmény 2015 első fél évéhez képest. A forgalom az elemzői várakozásnak megfelelően 1,38 milliárd euró lett.
A konszern - amelynek székhelye az 1898-as alapítás óta a Zürichi-tó partján fekvő kisvárosban, Kilchbergben van - azzal számol, hogy az idei második fél évben tovább gyorsul a forgalom növekedése.
(Képünkön Ernst Tanner, vezérigazgató)
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Még a kockázatos besorolású betegek sem jutnak hozzá most ehhez a gyógyszerhez
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Magyarok is veszélyben: újabb erőszakhullámra, téli terrortámadásokra figyelmeztetnek
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje