8500 milliárd dollár értékben lehet szükség a következő húsz évben új repülőgépre, a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokra és hadi felhasználású repülőkre, ez 200 milliárd dollárral kevesebb, mint ami a cég tavalyi húszéves előrejelzésében szerepelt. A csökkenés oka a koronavírus-járvány, illetve az annak okán fellépő válsághelyzet a légiközlekedésben.
A kereskedelmi repülési ágazatban a gyártó tíz éven belül 18 ezer gép eladására lát lehetőséget 2900 milliárd dollár értékben, ez 11 százalékkal kevesebb, mint amit tavaly prognosztizált. Húszéves időtávon a gyártó a kereslet stabil növekedésével számol, és 43 ezer repülőgép eladását vizionálja, ebből 32 ezer keskenytörzsű, 7500 szélestörzsű, 2400 pedig regionális gép lehet, piaci értéket a Boeing nem közölt. Ennek segítségével a globális flotta a mostani 26 ezerről 48 ezerre emelkedhet 2039 végére.
A hadiipari megrendelésekből 2600, a szolgáltatásokból 3 ezer milliárd dollár bevétele keletkezhet a társaságnak, de azt nem közölték, hogy az egy évvel korábbihoz képest mennyiben változott a prognózis.
Legolvasottabb
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Itt az újabb balatoni jégpálya
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél