A wolfsburgi székhelyű autógyártó három közös vállalkozásával - a SAIC Volkswagen, a FAW-Volkswagen és a JAC Volkswagen vállalatokkal - együtt 2020 és 2024 között végzi a beruházást. A cég emellett már elindított egy 33 milliárd eurós befektetést az elektromos autók globális fejlesztésére.
A Volkswagen 2025-ig 15 különböző, új energiával működő modellt kíván gyártani Kínában, amelyekkel kínai portfóliójának 35 százalékát tennék ki a teljes mértékben elektromos járművek.
Kapcsolódó
A Volkswagen májusban jelentette be, hogy 2 milliárd eurót fordít elektromosautó-gyártásának bővítésére, 75 százalékra emelve tulajdonosi részét az elektromos autók gyártására specializált JAC Volkswagenben.
Kína a világ legnagyobb piacának számít mind az elektromos járművek, mind pedig a személyi autók kereskedelme szempontjából. A kínai kormányzat pedig a légszennyezettség enyhítésére azt a célt tűzte ki, hogy 2025-re az autóeladások negyedét tegyék ki az elektromos járművek, amelyek jelenleg az új autók forgalmának csupán 5 százalékát képviselik.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét
Orbán Viktor a Szőlő utcai ügyről: Ez mindannyiunkat felzaklatott, elfogadhatatlan