A BMW konszern januárban 149 ezer BMW márkájú autót értékesített, 0,8 százalékkal többet mint 2018 januárjában. Kínában eladásai 15,5 százalékkal növekedtek, Európában és hazai piacán, Németországban azonban csökkentek.
A csoport a BMW, Mini és Rolls-Royce márkákból együttesen 170 ezer autót értékesített januárban, 0,5 százalékkal többet mint egy évvel korábban. A márka eladásai szerény növekedésével nem tudta behozni lemaradását a prémium kategóriában piacvezető Mercedes-Benz mögött, holott az 6,7 százalékkal kevesebb, 180 ezer autót értékesített januárban. A prémium kategória harmadik nagy piaci szereplője, az Audi 144 ezer autót adott el januárban, 3 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál.
Itthon több mint 300 új BMW fogyott.
Legolvasottabb
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Irdatlan pénzeket kínálunk tálcán az inflációnak, pedig ezt könnyű elkerülni
2026: fontos döntések elé néznek az állampapír befektetők
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után