A Lindt regionális stratégiájának része a márka magyarországi jelenlétének fejlesztése, így következő lépésként a budapesti üzletnyitás mellett döntött.
A világszerte több mint 400 üzlettel rendelkező megbízó a kiskereskedelmi egység elhelyezkedésétől függően három üzletkoncepcióval dolgozik: Outlet, Boutique vagy Café. Budapest belvárosi lokációján az utóbbi két üzlettípus közül kerül majd kiválasztásra a megfelelő üzletforma.
Kapcsolódó
A közlemény szerint több okból is indokolt a Lindt magyarországi terjeszkedése, egyrészt a budapesti prémium csokoládék piacán még mindig kevés a versenytárs, másrészt a fogyasztói bizalom, a folyamatosan növekvő életszínvonal és a turizmusból származó forgalom azt is jelenti, hogy Budapest felnőtt a prémium márkák piacához.
A Lindt magyarországi értékesítési igazgatója, Balogh Máté elmondta, hogy a döntés az expanziós stratégia része, szerencsére a válság óta a prémium szolgáltatások és termékek ismét visszanyerték pozíciójukat a Közép-Kelet Európai régióban.
(Képünk illusztráció)
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Hamarosan benyújtják a számlát: mindannyian fizetni fogunk
Nagy bejelentést tett a 4iG: a világ egyik legnagyobb védelmi technológiai gyártójával kötöttek megállapodást
Bejárja a világsajtót a budapesti kormányellenes tüntetés
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Földönkívüli űrhajó közelít? A Nap felé mutató csóva felkavarta a csillagászokat