Akárcsak a régió más országaiban korábban Szlovákiában is szinte kizárólag az árak alapján tájékozódtak a fogyasztók, a legfrissebb felmérések szerint azonban ma már minden második vásárlónak a minőség a legfontosabb - írta a pozsonyi Új Szó.
Az emberek negyede továbbra is elsősorban az ár alapján dönt és tizedük vallja azt, hogy számára a termék származási helye a legfontosabb - nyilatkozta Rastislav Kocan, a GfK Slovensko piackutató cég kereskedelmi igazgatója legújabb felmérésükre hivatkozva.
Kapcsolódó
Ugyanakkor a Stem/Mark piackutató intézet felmérése szerint az emberek több mint háromnegyede továbbra is alaposan felméri az árakat, mielőtt valamit megvásárol. Csak a megkérdezettek egy százaléka állítja azt, hogy számára az ár egyáltalán nem fontos.
A megkérdezettek 85 százaléka a nagyobb vásárlások előtt az internetes ár-összehasonlító oldalakon vagy közvetlenül a cégek honlapjain keresztül tájékozódik, a kétharmaduk figyeli az üzletláncok szórólapjait is, nagyjából a felük több üzletet is felkeres, mielőtt meghozná a végleges döntést.
A fotó forrása: Szabó Dániel/Napi.hu
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Hatalmas delegációt küld Orbán Viktor Moszkvába, Oroszországban is erről beszélnek
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz