Míg korábban naponta 400 ezer ember szállt repülőre az országon belül, május 1-jén mintegy 100 ezer, három nappal később pedig csak alig 80 ezer.
A nemzetközi járatok száma is folyamatosan csökken, mert más országok sorra tiltják ki az indiai állampolgárokat, vagy tiltják meg mindenkinek a beutazást a szubkontinensről a járvány berobbanása miatt. A helyzet a kisebb, gyengébb pénzügyi háttérrel rendelkező légitársaságokat viseli meg a legjobban, amelyek mögött nem áll nagyobb befektető - olvasható a portálon.
Emiatt ha egyszer kifutnak a tartalékaikból, a lízingcégek visszavehetik repülőgépeiket, az adott cég pedig csődbe mehet.
Az 50 százalékos piaci részesedéssel bíró Indi Go naponta több millió USA-dollárnyi összeget veszít hatalmas, de így most kihasználatlan flottája miatt.
Az indiai légitársaságok a március végével zárult pénzügyi év végeredményét 4-4,5 milliárd dolláros veszteségre becsülik.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk