A hatékonyabb és egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország Zrt. július 11-16. között informatikai átállást végzett, amely sikeresen megtörtént és lezárult – az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek.
Az átállás napjaiban bizonyos ügyintézési és értékesítési szolgáltatások nem voltak elérhetőek az ügyfelek számára. Ugyanakkor a munkálatok ideje alatt az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes tévé, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat végig elérhetőek voltak.
Ez gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá vált - írta a cég.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Óriási fordulat a Liszt Ferenc reptéren: két szolgáltató csap le a taxis jogokra
Megjelent a törvényjavaslat, így mentené meg Budapestet a kormány
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Bejelentették Világi Oszkár távozását, már nem ő Slovnaft vezérigazgatója