A hatékonyabb és egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország Zrt. július 11-16. között informatikai átállást végzett, amely sikeresen megtörtént és lezárult – az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek.
Az átállás napjaiban bizonyos ügyintézési és értékesítési szolgáltatások nem voltak elérhetőek az ügyfelek számára. Ugyanakkor a munkálatok ideje alatt az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes tévé, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat végig elérhetőek voltak.
Ez gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá vált - írta a cég.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Bosszantó: ezért fizet többet a fűtésért, miközben nem is melegszik fel a lakás
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést