A Wizz Air közlése szerint a légitársaság vizsgálatokat folytatott le, és a felmerült ügyeken konstruktívan dolgozott együtt a Malév GH-val, szem előtt tartva, hogy az utasélmény továbbra is magas színvonalú legyen a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Közösen meghatározták az azonnali fejlesztést, illetve közbeavatkozást igénylő területeket és megoldották a felmerült problémákat - olvasható a közleményben.
A légitársaság közölte továbbá: biztatják utasaikat, hogy panasz esetén a bizonyítékokkal együtt forduljanak a Wizz Airhez, a társaság kivizsgálja az ügyeket.
A Malév GH közleménye szerint társaságuknak kiemelten fontos a jogszerű utastájékoztatás, valamint a minőségi kiszolgálás. A dolgozók munkáját a Wizz Airrel közösen folyamatosan ellenőrzik és álláspontjuk szerint az utasokat a szolgáltatásokról és azok díjáról az előírásoknak megfelelően tájékoztatják.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium július 30-án közölte az MTI-vel, hogy fogyasztóvédelmi hatósági eljárást rendelt el a Malév Ground Handling utasfelvételi gyakorlata miatt, mivel sajtóhírek szerint a földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat - például a repülőtéri utasfelvételt - az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron értékesíti az utasoknak. A Wizz Air ezt követően kilátásba helyezte a földi kiszolgálóval kötött szerződés felmondását.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot