A lap szerint még el sem kezdődött azoknak a Rába S 91-es, Euro 6-os motorokkal szerelt midibuszoknak a gyártása, amelyeknek május 1-jétől már utasokat kellene szállítaniuk.
A Rába korábbi tájékoztatása szerint a szerződést megkötötték az Orangewaysszel, arra vártak, hogy partnerük is teljesítse az abban foglaltakat, és hogy megteremtődjenek a finanszírozási feltételek.
Kovács Miklós, az Orangeways-csoport vezérigazgatója a Világgazdaságnak azt mondta, a cég rendelkezik a forrással, amit a finanszírozó NHB Növekedési Hitel Bank Zrt. be is mutatott a Budapesti Közlekedési Központnak (BKK). Kovács szerint az NHB egy típusengedélyt kért a Rábától, amelyet a cég nem adott át, ezért feneklett meg a projekt.
A lap úgy tudja, az Orangeways a Rába helyett a török Karsan buszaival teljesítené a BKK-val kötött szerződést, ám az szinte biztos, hogy május 1-jére nem érkeznek meg a járművek. Az Orangeways és a BKK a típusváltás mellett a határidő módosításáról is tárgyal.
Legolvasottabb
Ha ilyen teát vett, azonnal vigye vissza: veszélyes anyag került bele
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Kiderült, hol lehet idén fehér a karácsony Magyarországon: ennek sokan örülhetnek
Bosszantó: ezért fizet többet a fűtésért, miközben nem is melegszik fel a lakás
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Aranyvasárnapi sokk az utakon: brutális forgalom bénítja a legfontosabb autópályákat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél