A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő MÁV Magyar Államvasutak Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
A szóban fogó vasútvonalon el kell bontani több mint 15 kilométer vágányt és újra kell építeni mintegy 14 kilométernyit. A kiépítendő felsővezeték hossze 18 kilométer. A peronok területe mintegy 2 ezer négyzetméter és ki kell alakítani 12 szintbeni kereszteződést is.
A nyertessel december 8-án kötött szerződést a MÁV.
Indult még a tenderen az SDD Konzorcium, amelynek tagja a Dömper Kft., a Subterra-Raab Kft. valamint a Pannon-Doprastav Kft., egyedül indult a Strabag Rail Kft., továbbá közös ajánlatot tett a Swietelsky Vasúttechnika Kft. és a Metalcom Távközlési és Rendszerintegrációs Zrt.
A Céginfo.hu adatai szerint a V-Híd Építő Zrt. egyedüli tulajdonosa - ez év július 27-től - Mészáros Lőrinc. A cég a tavalyi évet 33 milliárd 799 millió forint nettó árbevétel mellett, 6 milliárd forint adózás előtti eredménnyel zárta.
Legolvasottabb
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Sok autós már csak akkor veszi észre, amikor késő: ez történik a kocsival, ha erre nem figyelünk oda
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
„Zavarállapotba” került a sorompó, jött is a vonat
Videón ahogy cserbenhagyják a vétlen autósokat
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni