Az érintésmentes vásárlás térnyerése jól kimutatható a MÁV-Volán-csoportnál, 2021-ben az utasok majdnem egyharmada váltott jegyet az online csatornákon. A társaságnál nagy hangsúlyt fektetnek ezeknek a felületeknek a folyamatos korszerűsítésére.
A vasúttársaság menetrendi tájékoztatást biztosító applikációja, az Elvira 2018-ban bővült ki a jegyértékesítés lehetőségével. 2020 vége óta már nem szükséges külön regisztrálni az Elvirára és a MÁV-appra, egy regisztráció elég mindkét csatornához.
A MÁV applikációt - a vasúttársaság saját belső erőforrásaira alapozva - a MÁV Szolgáltató Központ fejleszti. 2019-ben már az online értékesítés egyharmada, 2021-ben pedig már kétharmada az applikáción keresztül történt, csaknem minden 5. belföldi utas itt váltott jegyet - írták.
Közölték: az alkalmazás segítségével egyszerűen, sorban állás nélkül és 10 százalékos kedvezménnyel lehet e-vonatjegyet venni, továbbá elérhetők az Okosjegy-ajánlatok, a START Európa nemzetközi vonatjegyek széles választéka, a Budapest közigazgatási területén kívüli HÉV jegyek is. Itt is megválthatók egyes vidéki városok - a Volánbusz üzemeltetésében lévő - helyi busz közlekedésében felhasználható napijegyei, bérletei.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Nagy karácsonyi bevásárlói kisokos: megmutatjuk, hol mit érdemes megvenni
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Putyin már tudja, hogyan lehet akkora béke, amekkora még sohasem volt
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van