Az érintésmentes vásárlás térnyerése jól kimutatható a MÁV-Volán-csoportnál, 2021-ben az utasok majdnem egyharmada váltott jegyet az online csatornákon. A társaságnál nagy hangsúlyt fektetnek ezeknek a felületeknek a folyamatos korszerűsítésére.
A vasúttársaság menetrendi tájékoztatást biztosító applikációja, az Elvira 2018-ban bővült ki a jegyértékesítés lehetőségével. 2020 vége óta már nem szükséges külön regisztrálni az Elvirára és a MÁV-appra, egy regisztráció elég mindkét csatornához.
A MÁV applikációt - a vasúttársaság saját belső erőforrásaira alapozva - a MÁV Szolgáltató Központ fejleszti. 2019-ben már az online értékesítés egyharmada, 2021-ben pedig már kétharmada az applikáción keresztül történt, csaknem minden 5. belföldi utas itt váltott jegyet - írták.
Közölték: az alkalmazás segítségével egyszerűen, sorban állás nélkül és 10 százalékos kedvezménnyel lehet e-vonatjegyet venni, továbbá elérhetők az Okosjegy-ajánlatok, a START Európa nemzetközi vonatjegyek széles választéka, a Budapest közigazgatási területén kívüli HÉV jegyek is. Itt is megválthatók egyes vidéki városok - a Volánbusz üzemeltetésében lévő - helyi busz közlekedésében felhasználható napijegyei, bérletei.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Közeleg a béke: halál fia, aki visszatér a szülőföldjére

A Pepsi 2 milliárd dollárért bekebelez egy üdítőmárkát, kilőttek a részvényei

Hazaengedték a Telegram alapítóját

Újabb rossz hír: ez biztosan nem hiányzott a németeknek
Tömegével pusztul a Balaton legértékesebb hala – megvan a felelőse
Alattomos módszert használtak a szombati tüntetésen, petíció is indult ellene

A szegedi mellett egy másik üzemet is építhet a BYD

Óriási a zűrzavar, elszabadultak az olajárak

Az orosz katonai hírszerzést sejtik az IKEA felgyújtása mögött
