Ennek hátterében az áll, hogy a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Zrt.-vel kötött közszolgáltatási szerződésnek megfelelően a BKK és a főváros ezúttal megfelelő időben és megfelelő mennyiségben adagolja a BVK működtetéséhez szükséges forrásokat.
A BKV Zrt. likviditási problémáit korábban többnyire a hiteltörlesztési kényszer okozta, azonban ezt a problémát a tavalyi adósságkonszolidáció - amikor a kormány átvállalta a BKV-tól az 53 milliárd forintos adósságot - megoldotta. A cég az utóbbi négy évben már nem vett fel működési hitelt, üzemi szinten pedig 2011 óta nyereséges - jegyezte meg a Világgazdaság.
A lap a BKV-ra hivatkozva azt is írta, a társaság idei nettó árbevétele megközelíti a 120 milliárd forintot, de ez elmarad a tavalyitól és tavalyelőttitől, amit elsősorban a csökkenő járatmegrendelés magyaráz, amiben a buszjárat-kiszervezés és a HÉV-ágazat kiválása is közrejátszott.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Újabb könnyítés érkezett az év végére, már így is fizethet
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama