A központ csütörtöki, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint mindkét ajánlattevő formailag hibás pályázatot nyújtott be, és olyan hibát követtek el, amely a szabályok szerint nem javítható.
A BKK október végéig újra kiírja az eljárást, és várhatóan még a jövő év elején eredményt hirdetnek. Ha ez a kiírás eredményes lesz, az új járműflotta első tagjai várhatóan 2014 végén megérkezhetnek Budapestre, míg az utolsó járművek 2015 első negyedévében állhatnak forgalomba. A 14 szóló és 10 csuklós alacsonypadlós, klimatizált trolibusz a BKV troliflottájának legöregebb, 20 évnél idősebb járműveit váltja le.
A pályázati eljárás 24 biztosan beszerzendő trolibuszra, illetve a jövőben opcionálisan lehívható 84 járműre vonatkozik.
Legolvasottabb
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Jön a következő Gondosóra-kör
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Hatalmas közlekedési razzia jön
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ezekhez a boltokhoz érkeznek gyorstöltők