A Budapest 2024 Nonprofit Zrt. által kiírt nyílt tender eredménye a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg. A nyerteseken kívül más ajánlattevő nem volt.
Az elvégzendő feladat a "Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016" kommunikációs kampány stratégiájának kialakítása, a benne foglalt rendezvények megvalósítása, a média kommunikációs kampány megtervezése és lebonyolítása. A kampány alapesetben 6 hónapig tart, ennek az ellenértéke 700 millió forint, de további 3 hónapos meghosszabbítással a végösszeg 900 millió lesz. A szerződést a felek május 26-án megkötötték.
A Céginfo.hu adatai szerint a Media Insight Médiaügynökség Kft. jelenlegi tulajdonosa a Partners Holding Reklámügynökség Kft. és az Ogilvy Group Zrt. A Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. tulajdonosa pedig négy magyar magánszemély.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
Rajtvonalon áll a magyar Revolut
A Závecz pontos számokkal jött elő, ennyivel nőtt a Fidesz tábora
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat