Nem kevesebb, mint 59,6 millió forintért vállalta a Balásy Gyula-féle New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. a MNKH Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. 2018-2019. évi grafikai tervezési, gyártási és online ügynökségi feladatait.
Az ügy érdekessége, hogy az MNKH lényegében tetszhalott állapotban van, hiszen amellett, hogy világszerte, több tucat országban bezárja a kereskedelmi kirendeltségeket, a nyáron arról szóltak a hírek, hogy a kereskedőház egybeolvad leányvállalatával, a Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft.-vel, a fúzióból pedig egy új társaság jön létre HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Nonprofit Zrt. néven.
A 24.hu megkereste a Külgazdasági és Külügyminisztériumot - alá tartozott az MNKH - és magát a kereskedőházat is, hogy mi szükség volt a szerződésre, de választ nem kaptak a megkeresésükre.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Nincstelenül halt meg az egyik leggazdagabb magyar