A vevőkről és a részletekről semmit nem mondott Varga Zoltán a Budapest Business Journal Versenyképességi vízió 2015 elnevezésű konferenciáján, állítása szerint délutánra várható bejelentés az ügyben. A Central Médiacsoport Zrt. - korábbi nevén Sanoma Media Budapest Zrt. - Magyarország második legnagyobb médiavállalata, amely havonta csaknem 5 millió magyar fogyasztót ér el. A főként női nézőket megcélzó Story4 és Story5 tévécsatornák megvásárlása iránt feltételezhetően a Sanoma Media Budapest Zrt. korábbi kisebbségi tulajdonosai érdeklődtek.
Termékpalettáján szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok, digitális és e-kereskedelmi termékek, valamint a Story4 és Story5 televíziós csatornák találhatók. A cégcsoport a közelmúltban adta el Magyarország legnagyobb állásportálját, a Profession.hu-t, az ügylethez még a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyása kell. A tranzakciót követően a portál a Ringier Axel Springer Media AG online termékportfóliójába tartozik majd.
A Central-cégcsoport egyik alapítója és elnök-vezérigazgatója Varga Zoltán, aki intézményi és magánbefektetőkkel közösen hozta létre a kockázati tőkebefektetésekkel foglalkozó Central-Fund Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt.-t, amelynek tulajdonában állt többek között a HSBC Credit Zrt. Résztulajdonnal rendelkezik a Wizz-Air fapados légitársaságban, az EME Zrt.-ben és az Eispro Kft.-ben is.
Legolvasottabb
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Üres padsorok a parlamentben: az ellenzék szerint elsunnyogták a gyermekvédelem ügyét
Kiskapu a szankciókban: Washington kivételt tett Japánnal
Csúcson a karácsonyi ajándékroham: ezek a termékek fogynak most a leggyorsabban
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni