Iparági szakértők azzal magyarázzák a magyar játékpiac tavalyi 12,5 százalékos bővülését, hogy több pénz marad az emberek zsebében, így játékokra is többet költenek.
A legnagyobb magyarországi gyártók és forgalmazók többsége is nagyot lépett előre: a dán Lego hazai leányvállalata 10,01 milliárd forintos árbevétellel zárta az elmúlt évet, de vele együtt haladt a Regio Játékkereskedelmi Kft. (9,86 milliárd) is. Az ágazati dobogó harmadik fokán stabilan a Formatex áll, de a forgalomnövekedéssel az amerikai érdekeltségű Mattel és a Modell & Hobby is elégedett lehet.
Kapcsolódó
A játékpiacra nézve az is hízelgő, hogy az Audi és a Mercedes után a Lego a harmadik legvonzóbb munkáltató ma Magyarországon - írja a Világgazdaság.
Legolvasottabb
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Váratlan hír: drámai drágulás nélkül vezethető ki az árrésstop
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Sára Botond már megtette az első lépéseket a Fővárossal szemben
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Hiába kapaszkodik a Fidesz, a Tisza előnye nem csökken – itt a friss Republikon-mérés
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül