Tíz éve hét fővel indultunk Magyarországi Stadler Rail működése, ma közel 500-an vagyunk, ezalatt mintegy 60 millió eurót fektettünk be - mondta a cégvezér a Világgazdaságnak.
Eddig közel 200 vonatot rendelt a MÁV és a GYSEV, a pusztaszabolcsi bázis után létrehozták a szolnoki alumínium kocsiszekrény üzemüket, ez ellátja a Stadler más egységeit is.
Kapcsolódó
Szolnokon van továbbá forgóváz szerviz- és gyártó üzemük, most pedig Pusztaszabolcson hoztak létre egy vonat üzembe helyező részleget.
A következő lépés egy tesztpálya kialakítása lehet. Erről még nincs döntés, Magyarország egyelőre az egyik lehetséges helyszín két másik ország mellett. Ha Magyarországot választjuk, akkor a keleti országrészben lesz a tesztpálya.
Legolvasottabb
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Putyin: Európa fejébe ültetik a háborús pánikot
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni