A lap ismertetése szerint a cégnek az a kombinált szolgáltatása nem érhető el, ami gyakorlatilag taxis szolgáltatásnak minősül. Ennek a lényege az volt, hogy sofőrrel együtt lehetett autót bérelni, okostelefonos applikáció segítségével, és a fővárosi taxirendeletben megállapított fix tarifánál olcsóbban.
A két szolgáltatás - az autóbérlés és a sofőrszolgáltatás - ugyanakkor külön-külön továbbra is elérhető a cég honlapján közzétett tájékoztatás szerint.
Metál Zoltán, az Országos Taxisszövetség elnöke szerint a szolgáltatás leállása azt sejteti, hogy a cég működése nem felelt meg a taxistevékenységre vonatkozó szabályozásnak.
Véleménye szerint számos cég próbálja meg kijátszani a törvényi szabályozást, ideig-óráig tudnak is működni, azonban amikor a tevékenységük átlép egy nagyságrendet, és a hatóságok számára nyilvánvaló lesz a működésük jellege, akkor megbüntetik őket.
Ennek ellenére a piacon fellelhetők kisebb-nagyobb vállalkozások, amelyek sárga fólia és rendszám nélkül tevékenykednek, sofőrszolgálatok vagy autókölcsönzési tevékenység mögé bújnak, de a törvényi szabályozás ebben a kérdésben szigorú és egyértelmű - mondta Metál Zoltán.
Legolvasottabb
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Lezárta a kapuit Berlin, kemény döntést hoztak a német hatóságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Készülhetnek a németek a frontra, érkezik az összeurópai haderő
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok