A lap ismertetése szerint a cégnek az a kombinált szolgáltatása nem érhető el, ami gyakorlatilag taxis szolgáltatásnak minősül. Ennek a lényege az volt, hogy sofőrrel együtt lehetett autót bérelni, okostelefonos applikáció segítségével, és a fővárosi taxirendeletben megállapított fix tarifánál olcsóbban.
A két szolgáltatás - az autóbérlés és a sofőrszolgáltatás - ugyanakkor külön-külön továbbra is elérhető a cég honlapján közzétett tájékoztatás szerint.
Metál Zoltán, az Országos Taxisszövetség elnöke szerint a szolgáltatás leállása azt sejteti, hogy a cég működése nem felelt meg a taxistevékenységre vonatkozó szabályozásnak.
Véleménye szerint számos cég próbálja meg kijátszani a törvényi szabályozást, ideig-óráig tudnak is működni, azonban amikor a tevékenységük átlép egy nagyságrendet, és a hatóságok számára nyilvánvaló lesz a működésük jellege, akkor megbüntetik őket.
Ennek ellenére a piacon fellelhetők kisebb-nagyobb vállalkozások, amelyek sárga fólia és rendszám nélkül tevékenykednek, sofőrszolgálatok vagy autókölcsönzési tevékenység mögé bújnak, de a törvényi szabályozás ebben a kérdésben szigorú és egyértelmű - mondta Metál Zoltán.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Ausztria térdre rogyott, ez már a lakosság előtt sem titkolható

Bemondták a tíz százalékos áremelést - Gazdasági kényszer nyomasztja a burkolókat is

Tizezres órabér, és akár még nyaralhat is - mégis lasszóval kell fogni a munkaerőt?

Invázió Budapesten: de ez még csak a kezdet

Az 1 százalékos felajánlások tizedét „kiveszik” a civilek zsebéből

Putyin tombolhat, nagy bajban aranytojást tojó tyúkja

Orbán Viktorék nagyon hittek benne, de csak bukdácsol a magyar ipar reménysége

Még most vegyen kedvenc kávéjából, hamarosan emelkedik az ára

Éles lőszerekkel provokál Kína, gépeket kellett eltéríteni – az amerikai nukleáris ernyő szerepe felértékelődik
